خلیلی گفت: پیروزی مقابل صبا سبب می شود انگیزه بازیکنان ما برای دیدار حساس جام حذفی مقابل استقلال افزایش یابد.

خلیلی: شکست صبا انگیزه ما را برای بازی با استقلال افزایش می دهد/ نفت در  نیم فصل دوم تقویت می شودمحسن خلیلی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم های صبا قم و نفت تهران تصریح کرد: دیدار با صبا جزء بازی های سخت نیم فصل اول ما محسوب می شود چراکه در مشخص شدن جایگاه خوب نفت در دور رفت رقابت های لیگ برتر تعیین کننده است. صبا با وجود داشتن بازیکنان باکیفیت، تاکنون نتوانسته بار فنی خوبی ارائه دهد. آن ها برای تمام بازی ها برنامه ویژه ای دارند و مقابل نفت هم برای پیروزی به زمین می آیند.

وی افزود: از طرفی ما هم امید زیادی به کسب سه امتیاز بازی با صبا داریم و با توجه به این که سه شنبه هفته آینده باید در یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال برویم، شکست دادن صبا می تواند انگیزه بازیکنانمان را برای آن دیدار افزایش دهد. در طول هفته تمرینات خوبی را انجام داده ایم و از لحاظ فنی و روحی وضعیت مناسبی برای بازی امروز داریم. مقداری از مطالبات بازیکنان هم هفته قبل پرداخت شده و این موضوع می تواند به ما کمک کند.

خلیلی درباره نتایج نفت در 13 هفته ابتدایی لیگ افزود: با توجه به این که تیم ما دیر شکل گرفت، شاید در شروع لیگ کسی انتظار چندانی از نفت نداشت اما وقفه هایی که در لیگ به وجود آمد سبب شد از لحاظ بدنی و فنی تاخیر در آغاز تمریناتمان را جبران کنیم و خود را به تیم های دیگر برسانیم. تجربه بازیکنان و کادرفنی در کنار تزریق نیروی جوانی به نفت کمک کرده تا در مجموع نتایج ما در لیگ برتر رضایت بخش باشد. البته قبول دارم که در 2 هفته اخیر  نتایج خوبی نگرفته ایم اما این امر بیشتر به غیبت چند بازیکن کلیدی و تاثیرگذار باز می گردد. امیدوارم با اضافه شدن آن ها به ترکیب، از دیدار با صبا نتایج خوب چند هفته قبل خود را تکرار کنیم.

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران درمورد احتمال جذب بازیکنان جدید در نیم فصل، گفت: کادرفنی برنامه های خود را به باشگاه ارائه کرده و درصدد هستیم تا در زمان نیم فصل چند بازیکن را در پست های مختلف جذب کنیم. هدف ما کسب سهمیه آسیا است و در این راه باید نفت تقویت شود.

وی ادامه داد: چند بازیکن داخلی مدنظر کادرفنی هستند. از طرفی فیلم بازی چند بازیکن خارجی به ما رسیده که احتمال دارد از بین آن ها هم نفراتی را انتخاب کنیم. هرچند گزینه های ایرانی خود را به باشگاه معرفی کرده ایم اما بیشتر نفرات داخلی را زیر نظر نداریم.

خلیلی درباره احتمال برگزاری اردوی تیم نفت در نیم فصل، عنوان کرد: در حال حاضر چیزی در این مورد مشخص نشده است. اگر استقلال را در جام حذفی شکست دهیم، در نیم فصل تعطیلاتی نداریم و بلافاصله پس از پایان هفته پانزدهم لیگ برتر، باید در جام حذفی به میدان رویم.

بازیکن اسبق تیم های پرسپولیس و سایپا در مورد این که کدام تیم ها در لیگ شانزدهم شانس قهرمانی دارند، اظهار داشت: 2 هفته تا پایان نیم فصل اول زمان باقی مانده و نمی توان در این مورد قطعی نظر داد. به هر حال تیم هایی که خوب بسته شده اند و نمایش خوبی هم دارند، در بالای جدول هستند و بعید می دانم صدر جدول در نیم فصل دوم تغییرات خاصی داشته باشد. این تیم ها شانس زیادی برای قهرمانی دارند.

*از تیم های ایرانی نباید توقع قهرمانی آسیا را داشت

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران در پایان درباره مشخص شدن هم گروه های نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، یاد آور شد: حریفان آسیایی همیشه برای تیم های ایرانی مشکل درست کرده اند و بازی با این تیم ها راحت نیست. امیدوارم با تدابیری که نمایندگان کشورمان برای حفظ آبروی ایران در رقابت های لیگ قهرمانان اتخاذ می کنند، نسبت به سال های قبل نتایج بهتری کسب کنیم.
 تیم های عربی سرمایه گذاری زیادی برای جذب بازیکنان و مربیان سرشناس انجام می دهند و از سخت افزارها و نرم افزارهای بسیار پیشرفته ای برای قدرت نمایی در این رقابت ها استفاده می کنند. با توجه به پتانسیل و امکانات محدود تیم های ایرانی نسبت به این حریفان، نباید انتظار چندانی داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار